Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ (?????)

Γράφει ο φίλος μου ο Νίκος Γκαρόζης(πολιτκός συντάκτης γαρ )

Δεν θα μπορούσαν να ρωτήσω κανέναν αλλον πέρα απο έναν ειδικό τι εστί ''πολιτικό ρεπορτάζ'',ετσι και αποφάσισα να κάνω την ερώτηση αυτή σε έναν δικό μου φίλο που βρήκαμε ο ένας τον άλλον μέσα απο τις '' σελίδες ζωής '' ετσί ανάγω εγώ την ονομασία του Facebook.Ο Νικος ως πάντα πρόθυμος να μου απαντήσει μου έδωσε την εξής ερμηνεία που δεν απέχει καθ` όλα απο αυτό που είχα κατα ΝΟΥ...Πολιτικό Ρεπορτάζ ειναι λοιπόν : είναι η λεπτομερής καταγραφή της πολιτικής και κομματικής ειδησεογραφίας και επικαιρότητας σε όλους τους τομείς ενδιαφέροντος, κυβερνητικό, ανά υπουργείο, κομματικό, συνδικαλιστικό,κ αυτοδιοικητικό.
Έχει σχέση με τον δημόσιο πολιτικό και κομματικό διάλογο, βεβαίως, ως πολιτικό γίγνεσθαι.
Έκφραση απόψεων, θέσεων, γνωμών, προγραμμάτων, ως μέρος του πολιτικού διαλόγου.
*Αυτό λοιπον είναι!! Τώρα αν κάθε τυχάρπαστος-η βεβηλώνει αυτό κρίνεται αναλόγως.Απο πού?
Απο τους ακροατές του και τους αναγνώστες του...*


Νικο Γκαρόζη σε ευχαριστώ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: