Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΡΓΗΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ

Μετά τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και τα Ναυπηγεία Ελευσίνας μπαίνουν ξανά στην ατζέντα της κυβέρνησης προκαλώντας καινούριους πονοκεφάλους στην τρικομματική κυβέρνηση. Ενώ η κυβέρνηση αναμένεται να ολοκληρώσει τις συζητήσεις της για την επαναλειτουργία των Ναυπηγείων









Πολεμικά πλοία σε ομηρία λόγω οφειλών!Σκαραμαγκά, έχει να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο να κλείσουν τα Ναυπηγεία Ελευσίνας.

Ο πρόεδρος των Ναυπηγείων Ελευσίνας, κύριος Νίκος Ταβουλάρης, με επιστολή που έστειλε στο υπουργείο Εθνικής Αμύνης στις 15 Μαρτίου, δίνει περιθώριο δυο μηνών στο υπουργείο να καταθέσει στην εταιρεία ληξιπρόθεσμα χρέη ύψους 16,8 εκατομμυρίων ευρώ. Τα χρέη αυτά προέρχονται από την κατασκευή των πυραυλάκατων 6 και 7 από το πρόγραμμα των επτά πυραυλάκατων του 2000. Ενώ μη εξόφληση του χρέους θα σημάνει λύση της σύμβασης με το ελληνικό κράτος.
Το ελληνικό Δημόσιο έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα για τι οφειλές και το υπουργείο Εθνικής Αμύνης έχει καταθέσει ερώτημα στο νομικό συμβούλιο του κράτους. Η υπόθεση έχει πάει στην ολομέλεια, μετά την σε πρώτο βαθμό αρνητική απόφαση του νομικού συμβουλίου του κράτους για τα ναυπηγεία.
Το Νεώριον και η Ελευσίνα έχουν παραδώσει στο Πολεμικό Ναυτικό 14 πολεμικά πλοία, ενώ στον εμπορικό τομέα έχουν κατασκευάσει 8 πλοία και έχουν αναβαθμίσει 2 πλατφόρμες πετρελαίου. Επίσης έχουν παραδώσει στον ΟΣΕ 458 φορτάμαξες και έχουν επισκευάσει 3.200 εμπορικά πλοία, ενώ απασχολούν πέραν των υπεργολάβων 1.070 άτομα. Όλα αυτά δείχνουν ότι τα Ναυπηγεία Ελευσίνας δεν πρέπει να κλείσουν ειδικά σε μια τέτοια οικονομική περίοδο που διανύει η χώρα μας.
Τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, αν πάρουν την απόφαση και κλείσουν θα κρατήσουν εγκλωβισμένες τρείς από τις επτά πυραυλάκατους που έχει παραγγείλει το Πολεμικό Ναυτικό. Όμως τυχόν κλείσιμο των Ναυπηγείων Ελευσίνας, σε συνδυασμό με τα κλειστά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά πρόκειται να οδηγήσει στην δημιουργία ακόμα περισσότερων ανέργων, ενώ θα χαθεί μια σημαντική πλουτοπαραγωγική πηγή για την Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: